Out of control

Flängt, ja det är precis vad jag gjort hela dagen känns det som. Efter jobbet i alla fall. :P
Direkt efter jobbet åkte jag hem och tog en snabbdusch och fixade mig. Robin hämtade mig, och så åkte vi till SkoSven och hämtade ut mina skor som jag lagt utan. Tog bild, men förgäves, då datan inte reagerar när jag trycker i sladdfan. Men blir förmodligen att åka iväg och köpa värsta kameran snart, woho. :D
Jag har även varit och fixat present till Hampus, som fyller år om ca 4 månader, det gäller att vara ute i god tid. (A) - Haha!

Efter allt fläng i Markaryd begav jag mig mot Strömsnäs där jag plockade upp Sandra, och vi åkte sen vidare till Ljungby. Och där inne på Roddy's satt Majsan, Maja och Josse och väntade på oss. Blev en fika och massa skratt. <3
Efter det sa vi hejdå, och körde hemåt. Jag och Sandra hade värsta festen i bilen. Rock'n'roll utan kontroll!
Släppte av Sandra i Strömsnäs igen, och körde hem till Markaryd där jag träffade Bea en snabbrunda. Och nu sitter jag här med en skål popcorn och väntar på att mamma ska göra pannkakor. :D
Blir snart sängen, upp om några timmar ju. :(

Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0