Skärtorsdag

Jaa, den blev väl relativt lugn, var ganska trött efter jobbet, fanns dock inte tid till att ta en powernap. Fick bli dusch och fix direkt när man kom hem.
Sen följde jag med Emma och Cassandra och käkade på Bacchu's, fick bli plankstek för min del, helt underbart gott. (Y)
Efter det körde jag och lämnade lite grejer till min lilla Hampis, sen vidare hem till Robin där han och Tim satt och förkrökade lite. Vi körde och hämtade Joel och någon annan dude som jag inte minns namnet på. Sen vidare på förkrök hos Johan. Blev rätt mycket folk till slut, och sen fick jag agera fyllechaffis, mycket pengar för ingenting, det är rätt fint. :)
Körde sen och ställde bilen, och kikade på folket som var på Bacchu's. Jag och Robin körde och pratade med Bea lite, och efter det följde jag med Adde och Mätz till Shell. Gottis! :)
När vi var hemma igen så pratade vi lite skit, sen gick jag upp och la mig.

Bra dag, men saknar Beckis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0