Sus

Oj, veckan har bara susat förbi, och jag har haft ont i magen hela veckan, varje dag fram tills dess att jag gått och lagt mig, och så har det börjat igen när jag stigit upp. Jag har inte heller fått i mig någon mat, men det börjar bli lite bättre med den saken nu, tror jag. :)

Nu sitter jag här och päser med en skål popcorn. Laddar mentalt inför morgondagen, hehe. ;D
Vi får hoppas på ett bra resultat. Sen blir det i alla fall att käka ute med Sandra och möjligtvis Robin. Och därefter direkt till jobbet. Fredag för mig i morgon, och det känns helt underbart. :D

På fredag kommer i alla fall tjejerna hit och käkar och dricker lite för att fira mig, jag fyller ju 20 på söndag. :)
Fullt upp hela helgen.

Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0