Vit helg

Jaa, så förklarar jag min helg. Inte druckit en droppe alkohol och jag kan väl säga att jag är mer än utvilad.
På fredagen efter jobbet hände absolut ingenting. Jag åkte hem nästan direkt, satt vid datan en liten runda, sen slängde jag mig på soffan och sov till kl. 21.30. (Tuff vecka på jobbet)
När jag vaknat så kom Hampus hit och vi käkade lite. Skjutsade syster och Sofia på fest och sen åkte vi hem och la oss på soffan och tittade på film och gosade. Sen somnade jag runt 23.30 igen, galet trött var jag. Stackars Hampus. ;P

Lördagen blev precis lika lugn. Vaknade runt 11.30, steg upp och käkade frukost och tittade lite på tv. Sen skjutsade jag hem Hampus, och så fixade jag mig. Skjutsade därefter mamma och pappa på bröllop och sen vidare till bröllopsfest i Knäred.
Efter det åkte jag hem till Robin, där han och Jonte satt och drack lite. Sen beställde jag mat, även Robin O kom på besök med lite pizza. ;P
Drog du en runda efter det, och sen la jag mig uppe hos syster med älskling. <3
Skjutsade hem honom, och gick och pratade med lite folk på Bacchu's under tiden som jag väntade på att jag skulle hämta mamma och pappa. Och så blev kl. 02.00, då plockade jag upp Bea och åkte och hämtade mamma och pappa. Trött som bara den åkte jag sen vidare hem till Hampus och kröp ner i den kalla sängen. :)

Och idag, söndag, kom jag nästan precis hem. Jag och Hampus har legat och sovit i princip hela dagen, gott som bara den. :)
Nu är det dags för dusch och fix. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0