Chilla 2

Det blev ingen rackarbajsarfrukost, och inte heller något bröllopstittande. Mamma hade bråttom och jag orkade inte stressa, fått allt för lite sömn i natt.
Så det blev en rätt segstartad dag, tog en dusch, fräschade till mig och sen stod jag och tittade på när Emma tvättade sin bil. Sen kom lilla Sandra och hämtade mig, och så åkte vi till IKEA. Lilla, lilla Sandra, sicken velig människa när det gäller lampskärmar, haha. ;P Men vi gick igenom hela skiten på lite drygt en timme, jag tror det var rekord för att vara iväg och handla med Sandra, eller? :P
Blev lite korv innan vi körde hemåt, dock inget att hurra för, smakade skit. Billig skit, smakar skit har jag kommit fram till idag. Påvägen hem körde vi inom garaget och hälsade på bilnördarna en snabbrunda, sen hem till Markaryd och fixade lite. Därefter hämtade vi mat på Bolzano och tog med hem till Sandra och Aldin. Käkade och päste framför tv:n. Ermin kom upp en runda också och tittade på film med oss, SALT, sjukt bra film, så den rekomenderar jag! 
Efter filmen körde jag hem mot Markaryd. Hälsade på uppe hos partyprinsessan Anne en snabbrunda, sen körde jag, Macke och Robin till Shell, där i princip hela Markaryd befann sig. Många hungriga fyllehundar idag.
Hem mot Markaryd igen, skjutsade hem lite folk och nu sitter jag här och tänkte avsluta kvällen med att krypa ner under mina gosiga täcken.. såå.. tack för mig, sov gott! :)


Kommentarer
Postat av: sändiie

Haha. Ja fattar inte hur jag kan vara så velig :P Hehe men en timme är bra för mig ja. Aldin får spader på mig när vi ska någonstanns där jag ska kolla. :P hihi men de var mysigt med min Linis <3

2010-08-31 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0