Galenskap

Galen dag på jobbet. Jag har gått från att vara galet trött, till att bli galet arg, till att bli galet glad! Upp och ner, ner och upp, tänk vad humöret kan vända snabbt. Fick värsta pms-cp-damp-anfallet ett tag när maskinen inte ville som jag ville, och Anne bara skrattade. Sen kunde vi inte sluta skratta, man kan faktiskt ha rätt kul under tiden som man jobbar också. Har en liten film också som jag tänkte slänga upp. Jag och Anne tyckte det var jätteroligt, men det är nog ingen annan som förstår det roliga i filmen.
Men jag lägger upp den en annan dag, orkar inte lägga över den på datan nu. ;P
Och sen gick brandlarmet, så då fick vi en välbehövd paus, vi var väldigt trötta i hjärnan där ett tag. Men det brann aldrig som tur var. :)
Blev shellakorv efter jobbet och lite skitsnack.

Nu ska jag krypa i säng, posshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0