Gatufest & Ljungbydagarna

Fullt upp, det hade jag denna dag. Steg upp tidigt, och av någon konstig anledning så lät jag bli att gå och lägga mig igen, och var uppe och fixade massa. Duschade och fräschade till mig, åkte till Diddi och fixade håret, pratade skit med Robin. Sen körde jag massa onödiga ärenden. Därefter hem till Sandras föräldrar där Sandra väntade på mig. Pratade lite skit, sen körde vi hem till mig där Sandra skulle kika ut något fint i klädväg som hon kunde ha på sig. Sen körde hon hem och jag fixade och donade. Efter en stund körde jag mot Strömsnäs för att hämta Sandra, men hon var ju klart inte klar. Så jag chillade på soffan for a while. Edinbusen kom upp en runda också och höll oss sällskap. :)
Sen var hon äntligen färdig, den där Sandra, så vi tog discobilen hem till Timsfors där vi hällde upp en varsin Baja Päron, som vi svepte rätt snabbt. Sen var det dags att skala räkor, så vi plockade fram plasthandskarna och började. Då jag inte är något fan av räkor så gav jag upp efter att ha skalat typ 3 stycken, sen fick Sandra ta över, det var ju faktiskt hon som skulle äta dem, och jag var ju ändå så dålig så hon fixade det mycket snabbare när hon gjorde det själv. :)
Sen plockade vi ut våra grejer, mat och dryck. Mamma, pappa och alla grannar hade dukat upp långbord ute på vägen, trots det dåliga vädret. Eller ja, det var ju uppehåll när vi skulle börja äta, sen började det ösregna, och tallrikarna och glasen blev fulla med regnvatten, räkorna blev nog glada, men mindre glada blev vi, då vår dricka blev allt för utspädd. ;P Inga problem, vi tömde glasen och fyllde på med nytt! :)
Sen meckade gobbarna så att vi kunde sitta under tak, mys blev det tillslut.
Efter mat, dryck och massa vuxenprat skjutsade mamma mig och Sandra till Ljungby där vi mötte upp Majsan och hennes vän. Gick på förfest hos någon drummel som inte tålde skämt, så jag tog min grejer och gick, och efter kom Sändiie, hon står alltid vid min sida. <3
Vi gick in mot stan, en jävla bit, tyckte jag, men väl där fick vi gå direkt och ställa oss i den milslånga bankomatkön, och så började det såklart att regna också, det bara öste ner, och inte hade vi något paraflax heller.
Men, med pengarna i handen så gick vi direkt till vårt efterlängtade langosstånd och åt, fick även med oss Adde, kastrullfull as usual, precis som det ska vara. :D Därefter tog vi en tur in på Harry's, men det var väl inget att hänga i julgranen precis, musiken sög, och så gjorde folket. ;O Latinodudes och sliskiga äckel, och jaa, även sådana som det inte finns någon kategori till. Men sånt folk slipper man tydligen inte undan.
Efter lite dans och skitsnack kom vår skjuts, äntligen, vi var blöta och trötta OCH irriterade, så det var väl lika bra.
Det blev en bra kväll trots allt, tack för allt Sändiiedändiie, BIG LOVE <3









Jaa, kan väl erkänna att jag var lite dålig med kameran denna kväll, man glömmer lätt bort den när man har kul. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0