Grill & spelkväll

Jaa, jag städade ju som en idiot igår, med ganska bra resultat faktiskt. Därefter fräschade jag till mig, sen kom kusinerna, moster och mormor på besök. Satt och pratade lite med dem och gav bort en massa gammal skit som jag inte längre har någon nytta av. :)
Sen drog jag ner till byn en snabbrunda och handlade, och därefter styrde jag mot Strömsnäs, där alla väntade. ;P
Vi satte igång med käket, min flintastek var dock dålig trots att jag precis köpt den och datumet var inte utgånget. Lite bitter blev jag allt, fick slänga hela stekfan! :/
Men det fick bli crocetter, beasås och majskolv istället. Efter maten var det dags för spel. Med andra ord.
Vi lottade ihop lagen och jag kom med min Sändiie, och vi tog hem hela skiten också, fast att vi låg efter rätt hårt i början, knappade in i slutet, vann på en enda polett. (A)
Sen var det dags för rally, grabbarna spelade x-box och vi andra tittade på. Sen gick jag och mötte upp Bea en snabbrunda, pratade av mig lite och gick därefter tillbaka till Sandra.
Jag följde med Edin och Ermin till Shell och köpte mig en shellakorv, sen åkte vi hem och nanade kudden. :)

Nu kom jag precis hem och tänkte fixa till en riktig rackarbajsarfrukost, får väl se hur det blir med den saken. ;P
Sen blir det dusch, kanske bröllop och sen tar jag väl dagen som den kommer, inga planer alls.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0