Hbg-festivalen 30/7

Jahapp, då var det dags igen. Upp tidigt, och sen bege sig till Anne. Blev en sväng inom systemet och pizzabutiken också för att fylla på det viktigaste. ;D
Hos Anne började vi grogga rätt bra, hon är en jävel på att syyyba den, och det är klart man faller för grupptrycket dåju. ;P
En stund senare kom även Macke och gjorde oss sällskap. Och sen kom en arbetande Dante på besök en liten snabbrunda också. Men jag skickade hem honom så att han kunde duscha och fixa sig och sen följa med oss, och det gjorde han. CHEFEN HAR TALAT!
Senare kom Robin och Bea upp och hälsade på en runda. Sen kom syster och hämtade oss, och skjutsade oss till bussen. I bilen hände även en liten incident. Jag skulle berätta något helknasigt för syster, och det tyckte Anne var superkul, så hon spottade ut all sin dricka över Emma, och la av ett sånt jävla asgarv. Det var nog något av det bästa som hände under hela dagen, haha!!
Men så var det dags för busstur, och vi var lagom dragna. Träffade på pappas kusin som jag inte träffat på år och dar, mycket trevligt. :) Konstigt nog så gick bussturen bra mycket snabbare än vad den brukar göra. Väl framme hoppade vi av i Dalhem (eller vafan det hette) och gick på förkrök hos en av Annes polare, och sen vidare till hennes polares polare. Vi tröttnade dock ganska snabbt och tog en taxi in till festivalen, men vi fick absolut inte skruva upp volymen på radion, jävla bitterpitt som körde!
På knutan mötte vi upp Dante mfl och tog båten över till Danmark där vi satte oss på något mysigt ställe och drack. Jag mådde dock inte så bra, men det är smällar man får ta så fick hälla i mig ännu mer trots det.
Efter alla dessa drinkar blev det dags för strippklubb, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, magen vände sig ut och in, antingen för att jag mådde dåligt eller för att jag tyckte att det var så patetiskt!
Jag tröttnade snabbt även där, och lyckades minsann få med mig resten av befolkningen också över till Sverige, där Jocke stod och väntade på mig så att jag kunde komma hem till Markaryd igen. :)
Och så äntligen kom jag hem, mådde kasst, slängde i mig ett torrt korvbröd och gick och la mig. :)























Bästa kvällen på länge, tack alla som medverkade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0