Highway to 73:an & Shell

Oj, det har blivit många turer idag. Men först och främst.. jobbedagen gick relativt snabbt, ovanligt snabbt, brukar alltid gå så segt när man vet att man jobbar sista timmarna innan några dagars ledighet.
Efter jobbet körde vi en runda till 73:an, jag, Macke, Dante och Anne. Käkade lite pommes, och eftersom att jag älskar kryddan dem har där så kryddade jag såklart allt för mycket så att det smakade skit. Blev inte bättre av att Anne satt och smaskade på sin Cheddardipp som bara luktar kräk, så jag gav upp.
Sen åkte vi hem till Markaryd igen, slängde av folket, åkte hem och slängde på min Jumpsuit, sen blev det minsann en tur till Shell också. Inte planerat dock. Men lite candy och en skvallertidning så är inpå småtimmarna är ju aldrig fel.
Nu kom jag hem för en liten stund sen, och tänker stanna här tills jag vaknar senare idag.
Nu ska jag krypa i säng. Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0