Hos Anne 23/7

Ja, jag vet, det var ett tag sen, men det är så jävla segt att lägga upp bilder, tar sån tid. Men just nu har jag lite tid över, då jag inte har något vettigare för mig än att sitta vid datan.

Kvällen började i alla fall med att jag åkte hem till Sandra, satt och drack öl och pratade lite skit. Sen skjutsade Aldin och hans polare oss hem till Anne. Hos Anne hällde vi i oss ännu mer alkohol och spelade kortspel. Skrek och tjoade gjorde vi. Festligt som fan. Lekte lite med spritpenna gjorde vi också, blev kanske lite för vilt på den fronten. ;P
När vi fått i oss tillräckligt blev det dags för utgång. Drog en sväng till Marinan och drack varsin drink där och minglade lite. ;P Sen kom Aldin och hämtade mig och Sandra. Åkte vidare på någon fest i Strömsnäs, helt okej faktiskt. Sen gick vi hem och la oss.

Mycket trevlig kväll. :)






















Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha fy fan vilken vild kväll de måste göras om ! <3

2010-08-03 @ 19:52:00
URL: http://sandiiev.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, det var galet skoj :)

2010-08-03 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0