Lördagskväll

Kvällen började ju rätt lugnt, jag satt hemma och var social med familjen och systers pojk under tiden som jag väntade på Sandra. När hon kom så fixade vi det sista, sen körde vi ner till Bacchu's. Jag hade världens huvudvärk, men inte kunde man klaga på det när man fick äta plankstek med världens bästa Sändiie. :)
Satt där en stund och pratade massa skit och hade det mysigt, sen körde vi hem till Sandras föräldrar och satt och pratade med hennes mamma lite. Mycket mysigt faktiskt! :)
Därefter hem till mig för lite påfyllning av kläder, och sen vidare ner till racet. Tråkigt nog så regnade det, men vi klarade oss rätt bra med mitt lilla paraflax ändå. Stod och pratade massa och hade faktiskt trevligt.
"20 kg för mycket"

Efter racet körde hem och och bytte bil till discobilen, och sen vidare ner till DAF där alla bilar hade samlats och körde rundor. Vi stod där en stund och pratade, sen tröttnade vi och körde hem. Jag tog med mig Macke till Shell för en liten after-race-korv, sen körde jag hem och la mig, hade dock väldiga problem med att somna. :/

Tack för en supertrevlig dag, och mest tackar jag dig Sandra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0