Mindre sömn = pigg?

Bah, det är rätt sjukt att man kan hålla sig vaken på jobbet trots att man bara sovit ca. 1 h under nattens gång. Ska man fortsätta att sova lite eller? Inte bra för hälsan, men jag fixar i alla fall mina arbetsdagar, kanske? :P
Jaja, nog om det.
Efter jobbet åkte jag raka vägen hem och tryckte i mig mammas nybakade kaka, me like! Därefter hoppade jag in i duschen, sen blev det lite käk på det.
Kl. 18.00 kom Rebecka på besök. Vi småpratade lite och fikade några kakor till, och så kom även Sandra, och det fick bli ännu mer småprat och skitprat. ;D När dem körde hem så fixade jag lite sen körde jag ner till Anne en runda, kikade på Braveheart och sen satte hon i en ny film, men jag blev trött och for hemåt. Pratade lite med Bea och Robin också innan dess. Men nu sitter jag här och ska gå och trycka i mig alvedon för mitt onda huvud och bre ett par mackor till i morgon. Så äckligt jobbigt att bre mackor på morgonen, dessutom kan man ju sova lite längre om man gör dem kvällen innan, ochc det är ju bra. :)

Sköt om er :)

E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0