Miss på en timme

Ohjajävlar så hårt jag sovit inatt, helt underbart. Vaknade dock kl. 03.30 och trodde att klockan var 04.30, så jag steg upp, klädde på mig, och fick då reda på att klockan bara var 03.30, så jag fick ju krypa ner i sängen igen. Hihi. Skrattade lite åt mig själv, samtidigt som jag var irriterad för att jag inte tittade på klockan en gång extra, som jag alltid annars gör för att vara riktigt säker.
Men, jag lyckades somna om, och steg upp en timme senare, eller ja, jag hörde inte min klocka ringa, så mamma ropade och väckte mig. ;P
Jobbedagen gick snabbt, trots magont. När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt, och sen kom Sandra hit och pratade lite. Därefter blev det mat, och nu sitter jag här och har dötråkigt, och kommer ha ännu tråkigare då pappa nu ska låna datan och betala massa mög.
Får slänga mig på soffan och hitta fel i taket, som så många gånger förr. ;P

Blir väl en hemmakväll ikväll, i morgon blir det klipp och färg därefter umgås med Edin :) <3

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0