Sommarfest + Hbg-festivalen 31/7

Ja, man skulle på'at även denna dag. Blev dock rätt lugnt på dagen. Sandra kom hit runt 19.00 tiden om jag inte minns fel, så då skjutsade mamma och pappa ut oss till deras stuga i Mellby där hennes föräldrar höll i sommarfest. Några av dem var rätt bra i gasen redan när vi kom, sånt gillar vi! (Y)
När vi kom dit smådrack vi lite och sen blev det massa god grillmat, därefter tequilarace. Vi gick in rätt hårt där i början, trots att jag var galet seg.
Efter maten gick vi ut och satte oss med dem andra, Sandra och jag. Pratade lite skit, sen kom dem 2 kusinerna och hämtade oss och skjutsade oss till Helsingborg där vi skulle glida lite. Men då det var 20 och mer nästan över allt så kom inte min lilla Sändiie in någonstans, då hon inte fyller förrän i oktober. Men vi klarade oss bra ändå. Tog någon äcklig drink på knutan, hoppade lite och sprang rundor. Sen blev vi hämtade igen efter ett tag.
Men vi hade i alla fall en superbra kväll ihop. Lina och Sandra, det är maxad kärlek! <3



























BIG LOVE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0