Spelarkvitta

Ja, det är sista veckan på semestern och det känns helt ärligt förjävligt. Det händer absolut ingenting, och dagen idag har väl inte varit precis givande, den hade jag nog klarat mig utan.
Gick i alla fall upp tidigt, sen hamnade jag på soffan igen, läste lite och somnade om. Vaknade runt 13.30 då syster kom inklampandes. Men det var väl kanske lagom att vakna och stiga in i duschen då, så det gjorde jag.
Fixade till mig och så hämtade Robin mig så att jag kunde åka till Ica och handla lite. Sen skjutsade han hem mig igen, så att jag kunde börja på maten. Jag var snäll och lagade mat till min lilla familj idag, även om det inte var något svårare än tacos så var det i alla fall mat och ätbart. :)
Om jag ska vara detaljerad så slängde jag mig faktiskt på soffan en snabbrunda efter maten också, och läste lite. Sen skjutsade jag Robin så att han kunde hämta bil, därefter hem och chillade och väntade på Sändiie. När Sandra kom så fikade vi äppelpaj och sen körde vi en runda och rockade i bilen med min nya skiva. ME LIKE ALOT! ;D - Därefter vidare och kikade på race. Såg dock inte så mycket då alla stod ute på vägen, även jag, så vi stod bara och snackade massa skit istället. Mest om allt lustigt folk som befann sig på platsen. (A)
Sen lämnade Sandra mig och jag, Macke, Maze och Kim körde till Shell för en afterracekörv som jag så snyggt kallar det. ;D

Nu sitter jag bara här och lider av trötthet men har absolut ingen lust att sova.
Blir väl att jag hamnar i sängen med en dålig skvallerblaska snart vilket fall, så sköt om er alla jokrar därute! :)

Ge mig värme och närhet - KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0