Stockholm, lördag

Steg upp tidigt och tog en dusch, när jag kom ut ur duschen hade Anne, Ronny och Sandra dukat fram frukost. Och det var tur, för jag var galet hungrig. Även om jag sällan får i mig mycket, så blev jag mätt. När vi ätit och gjort oss färdiga tog vi båten in till stan. Myspys. Jag blev dock lite åksjuk, jag och småbåtar kommer inte riktigt överrens. Men jag klarade mig. När vi stigit av båten gick vi direkt till något jävla korvstånd och köpte dricka. Solen stekte och det var så in i helvetes jävla varmt. Men man ska ju inte klaga.
Sen gick vi vidare och shoppade. Blev mycket för min del även denna dag. Blev många pauser också då vi var varma och trötta i benen. När vi började känna oss färdiga så gick vi mot gamla stan där Sandras föräldrar satt. Vi beställde lite panacotta och sånt gott. När vi ätit upp det tog vi taxi hem till Nacka igen, där vi duschade och fixade oss.
Taxin kom och hämtade oss kl. 19.40 och skjutsade oss till ett ställe som heter Stekpannan. Beställde in värsta plankan och det var nog den godaste planka jag ätit, någonsin! :)
När vi suttit där en stund så gick vi in mot city, var lite svårt att komma någonstans då dem stängt av lite överallt för att folk sprang midnattsloppet. LimeGröna tröjor på varje liten gata. ;D
Och så vandrade vi sakta, men säkert hemåt. Värmen hade tröttat ut oss även denna dag. Blev lite fyllesnack och mys när vi kom till lägenheten, mycket festligt. Längesen jag skrattade så mycket. :)



  
 
  









Mysig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0