Stockholm, söndag

Steg upp ännu tidigare denna dag. Jag var den som först kom in i duschen. Sen blev det frukost och städning av lägenheten. Allt gick som på räls och vi kom iväg i tid. Åkte inom Sickla till någon Galleria där, mycket affärer även där, och väldigt bra ordning på allt. Jag shoppade dock inte mycket mer än en body och lite fika där, med tanke på att jag hade fått med mig rätt mycket hem redan. (Slänger upp bilder på det jag fick med mig hem i ett annat inlägg, senare)
När vi var klara där och skulle åka hem så PANG!, flög en fågel in i glasrutan och föll pladask ner på gatan, bröt nacken, stackars krake! ;P
Sen bar det som sagt av hemåt, och vi hade turen med oss, för på andra sidan motorvägen var det en jävla bilkö, vi slapp den, och gled i vanligt fart hem. Stannade på Frasses och tog en hamburgartallrik, och sen raka vägen hem.
Följde med Sandra och Edin ner till garaget en runda, sen blev det lugnt. Robin hämtade mig lite senare och sen blev det sängen. :)

 





Tack familjen Vidigsson för en helt underbar helg i Stockholm, det gör jag mer än gärna om. <3


Kommentarer
Postat av: sandi

Haha den bilden visste du inte att den fanns den sista va ;) haha

2010-08-18 @ 20:31:27
Postat av: Lina

Nej, jag visste faktiskt inte det, din lilla räka ;P

2010-08-26 @ 01:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0