Trötta röven i Texas

Fy tusan vad trött jag är. Gick upp tidigt igår för att åka in till Hässleholm och spontanpierca mig. Skulle egentligen bara åk ner för att träffa Lina en runda och boka tid till piercing, men så fick jag tid 1 h efter att jag ringt.
Innan dess tog vi en fika på något skumt fik, men det var okej, så länge jag fick lite socker i mig.
Tog en snabbrunda inom systemet också och köpte en låda öl, kan man ha en snällare syster än mig eller? (A)
Därefter vandrade vi vidare mot Evil Woman. Konstigt nog så var jag inte särskilt nervös, skakade enbart för att jag fått för lite mat i mig. Men när jag väl kom in och satte mig på den där satans britsen, då susade det flera miljoner tankar genom mitt huvud på en enda sekund, och lika snabbt gick det att pierca. Woho!
Skakad och lycklig körde jag hem mot Markaryd igen för en myskväll hemma hos Sändiie och Aldin. Vi tittade på film och spelade X-box så det stod härliga till, och som jag alltid sagt så älskar jag bilspel, Sandra! ;) <3

Blev att stiga upp tidigt även idag, då det var Sandras tur att pierca sig. Jag var snäll och bokade tid åt henne också nämligen. :)
Vi körde mot Hässleholm runt 10.30 och var framme i ganska lagom tid. Zip, sa det, sen var även Sandra nöjd och glad och vi kunde åka hemåt.
När jag kom hem blev det fika med mamma och pappa och sen dusch och fix. Åkte därefter ner och tog en glass med lilla Kim. :)
När jag kom hem igen målade jag mina och systers naglar och fixade lite, och så satt jag och mumsade på mina älskade "kubostar". Sen blev jag sådär äckligt trött, så jag slängde mig på soffan och läste lite. Sen kämpade jag med att försöka sova, men lyckades ta mig fan inte. Hade därefter ett långt och givande samtal med mina kära vän Rebecka som äntligen är hemma i Sverige igen. Kärlek till dig! <3

Nehepp, nu ska jag leta upp något jag kan ha på mig ikväll, sen blir det Bacchu'smys med Sändiie. <3
Därefter blir det race.

Sköt om er :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vart har du piercat dig? Du kan ju inte skriva att du har de och berätta vart ;)

2010-08-08 @ 14:58:59
URL: http://louisetillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0