Tröttast ever

Som jag skrev i det tidigare inlägget så hade jag inga planer inför kvällen, och inte fan fick jag mycket gjort heller. Jag la mig i sängen, och somnade ganska så snabbt. Telefonen ringde och väckte mig, men jag sket i att svara och somnade om igen. Efter en liten powernap fräschade jag till mig lite och så hämtade Dante mig, åkte hem till honom och tittade på tv och snackade skit. Längesen nu, så det var trevligt. :)
Sen åkte jag till Shell en snabbrunda med Robin, käkade lite och köpte massa snacks, och nu sitter jag här och orkar verkligen inte slänga upp bilderna nu heller, det kommer, förmodligen i morgon. ;P

Puss

Slö, slapp och likgiltig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0