Tylösand 28/7

Ja, solen sken väl inte så bra här hemma i Markaryd, men Sandra kom och hämtade mig vilket fall. Mötte upp Majsan och Jonna och körde vidare mot Tylösand, där solen stod högt på himlen och stranden var smockfull.
Vi hittade plats rätt snabbt ändå, som tur var. La oss och stekte en stund, sen blev vi sugna på att bada. Sandra och Jonna vågade knappt doppa tårna, så jag och Majsan fick ju visa hur det skulle gå till. Men jag kan väl erkänna att det var galet kallt i det glasklara vattnet, men det är ju ett helvete att ligga på stranden utan att doppa sig, så det fick ju bli ett dopp ändå. :)
Mer stek därefter, sen blev det lite glass och chilinötter. Och smart som jag var så slängde jag min glasstrut precis bredvid Sandra så hon blev typ anfallen av en massa fiskmåsar, hihi. ;D
Vi tröttnade på stranden rätt snabbt faktiskt, vi kom ju dit rätt sent så kände liksom inte att solen tog så bra. Vi åkte i alla fall hemåt. Väl hemma, skyndade jag in i duschen och fixade mig. Sen åkte jag till Sandra och Aldin där vi grillade gott och drack lite öl och Captain Morgan som Ermin var snäll och bjöd på. :)
Sen blev det bara tv och chill resten av kvällen.



(Fick ingen bild på Majsan och Jonna då dem inte ville vara med på kort)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du och jag<3 Helt olsagbara. Det finns verkligen inga som du och jag älskar dig så jävla mycket gumman <3

2010-08-03 @ 19:56:21
URL: http://sandiiev.blogg.se/
Postat av: Lina

Aww, ja verkligen oslagbara, love you 2 babygirl <3

2010-08-04 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0