Typical Sunday

Dessa jävla söndagar, vad ska man med dem till? Och jobbångest, hur jävla kul är det på en skala? - DET SUGER!
Dagen idag har varit galet lugn med massor av regn. Jag har hunnit med rätt mycket ändå.
Käkade på pizzabutiken med Rebecka, Simon och Robin O, trevligt trevligt. Sen fick jag ställa upp och hämta mat till mamma och pappa, vilket tog sin lilla tid. Många som var sugna på pizza idag tydligen. :P
Efter det körde jag en sväng till Strömsnäs och chillade. Åkte nästan av vägen p.g.a att det regnade så in i helvete så jag såg inget, och fick typ vattenplaning, det var inte häftigt!
 När jag kom hem till Markaryd igen, plockade jag upp Macke och det blev ännu en tur till Strömsnäs och Shell, vi var lite hungrig, som alltid sådär sent om kvällarna. :)
Därefter tog vi ett litet snack med Robin, och sen körde jag hem.
Nu sitter jag här med mina "kubostar" och mammas hemmagjorda saft, förbereder mig lite inför arbetet i morgon. TVI!

Nu ska jag krypa i säng. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0