Upp och hoppa

Rebecka ringde och väckte mig kl. 12.00. Hade glömt ställa klockan minsann, så det var tur att hon ringde.
Jag steg upp och slängde på mig min Jumpsuit och borstade gaddarna, sen kom Rebecka och hämtade mig. Körde till pastavagnen och hämtade lite mat, kebabpasta med mycket vitlök. (Y)
Sen satt vi hemma hos mig en stund och pratade massa skit och avnjöt vår goda pasta.
När Rebecka åkte hem hoppade jag in i duschen och sen kom mamma hem med fika, stora, gräddiga bullar. NamNam! :)
Nu har jag precis tagit en dusch och tänkte plocka undan det värsta på mitt rum, mer än så orkar jag nog inte. Dötrist att städa ju! :O

Ikväll blir det mat, spel och mys hos Sandra och Aldin om det blir som planerat. :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0