Viking

Puhh..

Dem första två arbetsdagarna har jag överlevt, med nöd och näppe. Galet trött har jag varit. Hoppas man får ordning på den där sömnen igen. Så trött på att ligga och grubbla om nätterna, på en massa onödig skit! 
För om man tar tandkräm istället för tvål när man ska tvätta händerna, då är man väl ändå galet trött? :/
Nu återstår bara två arbetsdagar, sen sticker jag och Sändiie till Stockholm och tömmer våra konton och dricker lite goda drinkar. :)

Dagen idag har mest varit jobbig, har haft galet ont i min handled, så har fått jobba lite lugnt. Så nu har jag skrivit upp en påminnelse om att jag inte ska glömma mitt handledskydd när jag ska till jobbet nu om ett par timmar. :)

Nu ska jag krypa i säng, puss


Kommentarer
Postat av: Sändiie

haha som du endå glömde min kära <3 :D

2010-08-11 @ 15:29:52
Postat av: Lina

Jaa, jag gjorde ju tyvärr det, puckoLinis! <3

2010-08-12 @ 01:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0