Barndop + fest

Lördagsmorgonen var inge vidare kul. Var bakis och hur seg som helst, men var ändå tvungen att stiga upp och göra mig i ordning då vi skulle på barndop. INTE OKEJ, en dag som denna!
Men jag kom upp, hoppade in i duschen, sen åkte jag och Emma hem till Timsfors där vi fixade det sista, slängde även i oss lite frulle.
Kl. 14.00 kom Jane och Niclas hit och vi körde mot Ljungby och Tannåker kyrka. Kyrkan låg väldigt långt ut i skogen, och jag mådde inte alls bra under bilfärden. Bakis och magont.
Väl framme fick jag lite friskluft innan det var dags att gå in i kyrkan. Där fanns t.o.m rumpvärme i kyrkbänkarna, som vi svettades allihopa, haha. ;D
Själva barndopet gick snabbt, därefter bjöds det på tårta och kakor i församlingshemmet. 

Kusin Mathea :)
  

När alla fikat klart, tackade vi för oss och åkte hemåt. Åkte inom Donken också, jag följde dock inte med då jag mådde så dåligt. Mådde illa och hade ont i magen.
När vi kom hem blev det massa fix och trix. Mamma skjutsade ner mig till byn där Robin och Johan hämtade mig.
Förkrök sen vidare till Alexander. Jag mådde fortfarande inte så bra, så blev inte så mycket drickande för min del. Nere på Bacchu's var det karaokekväll, möhippa och svensexa, vilket innebar 30+. Inget vidare kul. Men fick träffa min lilla Sändiie i alla fall, det var längesen. <3
Kvällen slutade i tårar, som dem flesta andra kvällar nu den senaste tiden. Rebecka och Elin kom upp till mig och pratade lite, tack för det! <3
Därefter åkte vi till Shell och shoppade lite gott, Robin och Dennis hängde också på. Efter shellfärden blev det efterfest. Mycket trevlig kväll om man bortser från vissa incidenter.

Elin goes tourist :)


Manwoman ;D


Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0