Besvär

Dagen idag har väl inte varit särskilt givande. Gick och la mig ganska sent vilket gjorde att jag sov länge. Som tur var så ringde folk från alla håll och kanter och väckte mig, annars hade jag nog sovit till 15.00 eller något. ;P
Gick i alla fall upp kl. 12.00, mamma kom hem och vi fixade lite frukost/fika. In i duschen, sen la jag mig på soffan och vilade ett par timmar. Har haft så fruktansvärt ont i magen hela dagen, och knappt kunnat äta p.g.a det. :/

Men men, nu kom jag hem för en liten stund sen, har varit nere och lämnat lite filmer och köpt lite gottis.
Nu kommer snart Emma och hämtar mig, så ska vi åka ut till moster och en runda inom mormor också. <3
Senare ikväll kommer Hampus hit och myser med mig. <3

Väntar på svar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0