Bra start, nej?!

Säga vad man vill om nyår, men jag tycker i alla fall att det är så in i helvetes överskattat!

Gårdagen var bara stressig, och varför stressar man? Bara nyår liksom.
Men i alla fall, kl. 17.00 kom tjejerna hem till mig. Emma, Ida, Elin, Rebecka och Rebecca. Vi lagade mat och käkade, och pratade massa skit såklart. Sen bjöd jag på lite champagne och därefter spelade vi "Med andra ord", och sen "Förfest" spelet, läste dock bara dem roligaste frågorna till varandra. ;P
Efterrätten som skulle bestå av glass med varma hallon, glömde vi helt bort. Vi drog istället bort till David och festade vidare. Blev inget långvarit besök, utan åkte vidare ner till Dante. Mer folk, och lite mer kändisar.
Sen gick allt snett, trots det slutade kvällen bra. :)
Det blev efterfest hos Hampus, och vi kom väl i säng runt halv 6 skulle jag gissa på.

Dagen idag känns mest seg. Känner sig något isolerad när man inte kan köra någonstans, eller överhuvudtaget ta sig någonstans. Det är ju nästan INGEN som kör idag. Jöbbigt!
Snart blir det pizza, och senare mys med Hampus. <3

Jag älskar dig Hampus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0