Fullt ös, medvetslös?

Fredagen började bra, var uppe i tid och fixade och donade. Robin kom och hämtade mig, så åkte vi ner till byn och fixade med grejer inför kvällen.
Sen åkte jag hem till Emma och fixade mig, vi åkte hem till Timsfors för att slänga i oss lite mat. Åkte därefter hem till Robin på lite förkrök. Drog sen vidare till Ellan där det var full fart och lite mer folk. Trevligt. :)
Sen gick vi vidare ner till Bacchu's. Lagom med folk och jag hade väldigt trevligt.
Träffade även Louise, vilket var evigheter sen. Vi stod och dansade och hade kul och rätt som det var så föll hon ihop i mina armar. Usch så rädd jag blev. Orkade knappt hålla henne uppe. Och nu i efterhand, minns jag inte vem som tog över? Allt gick så snabbt. Ambulansen kom och Louise fick åka iväg. Som tur var så var det inget allvarligt. :)
Sen hände det inte mycket mer än efterfest, och jag och Elin älskar moderna spisar, haha! ;D

Tack alla för en sjukt trevlig kväll :)

Det uppstod en diskussion om långa tungor, Elin vann såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0