Galenpanna

Okej, fredagen började bra, jag var ganska seg då jag nu vänt på dygnet helt och ligger uppe hela nätterna istället för att sova när jag ska. (A)
Men i alla fall så blev det fix och trix med dricka. Följde med Robin när han käkade, och sen åkte jag hem för att äta själv. Jane, Mattias, Emil och Klara var också där hemma. Vi åt pizza/kinamat, satt mycket fint. Efter maten fixade jag maken, drog någon snaps och sen skjutsade mamma ner mig till byn där Robin mötte upp mig. Gick på förfest. Där lyckades jag sitta sönder en stol, för jag är ju såå tung, haha. Mycket trevligt. Efter att vi fått i oss nästan allt blev det en vinglig vandring till Bacchu's. Inte jättemycket folk till en början, men sen vällde dem in, en efter en, och det var ju givetvis festligt.
Och inne på Bacchu's blev man såklart bjuden på en massa, som vanligt. Det är nog nere på puben jag sparar mest pengar, medan det är där många andra slösar som mest. Haha. ;P Lucky me! 
Jaja, nog om det, jag fick i mig lite mer än vanligt men jag hade kul för det. Gick loss på dansgolvet och höll humöret upp nästan hela kvällen.
Det blev efterfest hos Johan, med lite mat, som jag inte fick ta del av särskilt mycket då pojkarna krängde rätt bra. Därefter blev det ännu en efterfest hos någon dude vid namn Pålle, minns inte hans riktiga namn? ;P
Hemma hos Pålle spelade vi lite wii, mariocart, att jag älskar det spelet eller, dock sög jag. Inte lätt med wii. ;D
Jaja, sen blev vi alla väldigt trötta, så jag gick hem till mitt, och dem andra till sitt.

Mycket trevlig kväll.. VÄLDIGT trevlig kväll, tack tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0