Magen, bara till besvär

Vaknade väldigt tidigt i morse, av att Hampus telefon ringde. Han hade försovit sig, illa illa.
Jag gick upp och försökte hjälpa till att plocka ihop saker och så, så att det skulle gå lite snabbare, fanns dock inte mycket jag kunde göra. Haha. ;D
Efter att Hampus hade kört till jobbet, kröp jag ner under mitt varma täcke igen. Vaknade runt 12.00-tiden av en väldigt magvärk. Försökte somna om, och lyckades. Vaknade till lite då och då, och tillslut gav jag upp. Kl. 15.30 tog jag mig i kragen och steg upp. Lagade mat, makaroner och köttfärssås. Hampus kom hit och gosade en liten runda. Jag käkade, och nu sitter jag bara här och glor.
Känner mig aningen dirty, så ska hoppa in i duschen nu. Tihi. :D
Därefter ner och låna film av Robban, och kanske hyra någon också, you never know? :)

Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0