Need it

Jahapp, då var allt det roliga över, snart slut på ledigheten. Puhh...

Söndagen blev i alla fall väldigt lugn. Var hemma nästan hela dagen. Träffade Robin och Johan en snabbrunda.
Jag åkte och hyrde film, och sen låg jag uppe hos Emma och mös för mig själv hela natten. Det blev film, popcorn och massor av tårar. Dock inte p.g.a filmerna, tyvärr...
Men i alla fall så somnade jag väl runt kl 05.00, om inte senare, somnade och vaknade lite hela tiden, då tv:n stod på. Orkade ju inte gå upp och släcka och stänga av allt, hihi. (A)

Nu kom jag hem för en liten stund sen och har ätit en god frukost. Sitter bara här och väntar på att  varmvattnet ska komma så att man kan fräscha till sig lite.
Sen ska jag åka ner och betala mina skor som jag fick hem till nyår, yummi. Därefter åker familjen ut till mormor för att äta lite gott. :)
Vad som händer sen vet jag inte, träffa Hampus en liten runda i alla fall, sen blir det väl soffan med film även inatt. ;P

Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0