Söndagsmys

Söndagen blev relativt lugn, sov i princip hela dagen, tills Emma väckte mig och sa att vi skulle hem till mamma och pappa och äta. Fick stiga upp, sleten och dan och klä på mig.
Hemma hade mamma gjort stek och massa smaskigt. Kunde dock inte äta för mycket då jag inte mådde bra denna dag heller. Magen är bara till besvär!
Efter maten blev det dusch och sen chill framför datan. Hampus kom hit lite senare, vi åkte och hämtade kebab i bröd och mös framför tv:n. <3
Och eftersom att Hampus skulle jobba så fick han hoppa i säng lite tidigare. La mig och mös lite med honom, och sen satte jag mig vid datan igen när det var dags för honom att sova.
Bloggberoende som jag är så kunde jag inte slita mig från datan förrän kl. var runt 04.45. Då kröp jag ner bredvid en varm Hampus och slocknade rätt snabbt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0