Trettondagsafton

Ja, då blev det lite party, och kvällen varade väldigt länge måste jag säga. Vi förfestade i alla fall hemma hos Robin, Johan skjutsade oss ner till Bacchu's där jag mötte uppe Rebecka. <3
Dansade och hade kul, sen blev klockan 02.00, dags att gå vidare. Jag, Rebecka, Johan och Matte åkte till Shell en snabbrunda, käkade och sen vidare på efterfest hos Stolle. Drack dock inte mer, men det var ganska trevligt ändå. :)
Sen skulle alla dra, och tjoff, jag halkade ner för trappan, la mig raklång på den, och fick väldigt ont i ryggen. Dennis fick hjälpa mig upp under tiden som jag bara kved, tihi. ;P
Gick vidare in mot byn för att möta upp Robin, och sen blev chicken. Gick därefter hem och la mig hos Emma.
Tack för en trevlig kväll allihopa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0