Uppochnerhelg

Fredagen blev väldigt lugn. Åkte till Råstorp och inhandlade lite saker inför lördagens party. :)
Sen åkte jag och Hampus hem till mig och åt tropisk planka med familjen, myspys. <3
Sen åkte vi och hyrde film, därefter lugn kväll framför tv:n hemma hos Hampus, med chips och dipp också såklart.
Elin kom och hälsade på en snabbrunda lite senare, snackade lite skit. :)
Sen la vi oss ganska sent Hampus och jag. <3

Lördagen började väl helt okej. Duschade och fixade mig. Sen blev det kalas hos morbror. Blev bjudna på någon köttfärspaj, med en väldigt god vitlökssås till. Därefter blev det lite snapsar och ombyte.
Grabbarna kom och hämtade mig Knäred och vi laddade för fest. Blev förfest  sen ner till FBU, mest smått folk, så drog vidare ner till Bacchu's. Inget ös när jag kom dit, men fler folk ramlade såklart in.
Dansade väl inte särskilt mycket, mådde mest kasst under kvällen.
Satt uppe hos Emma en runda och pratade, sen följde Robin mig hem till Hampus. Tack :)

Söndagen blev lugn som bara den. Var ledsen och mådde mest dåligt. Låg i alla fall hemma hos Hampus och tittade på tv och tog det lugnt. <3


Broken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0