Askalas

Ja, fredagen var minst sagt rolig. Steg upp väldigt tidigt som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Skulle ju åkt till beachen, men vädret tillät inte det. Sen fick jag dock höra att det var molnfritt ute i Mellby, så jag och Bea rullade ut där. Inte var där många moln, men inte heller var där jättevarmt som vi hoppats på. Som tur var hade vi gott om kläder på oss.
Första vi gjorde när vi kom dit var att köra fast bilfan, Bea lurade ju ner mig på ett ställe där man egentligen inte fick köra. Och där satt jag fast, mitt i en backe, som däcken spann, och fyfan vad det luktade bränt. ;P
Till slut lyckades vi i alla fall komma loss. Parkerade bilen på ett lite stabilare ställe och gick ner i en sanddyna. Jim och Tobbe kom och hälsade på en runda, käkade glass och drog till Donken en snabbrunda.
Tyvärr så glömde jag min kamera hemma, så fick inga bilder på det äventyret. Men skoj var det. Körde rally hem, fest som fan. :D

Kvällen kom och jag gjorde mig redo för lite fest. Förkrök hos Marcus, med Marcus, Macke och Bea.
Och snäll som Marcus var så tänkte han på mitt dagliga chipsbehov. :D (Äter en hel del småpåsar på jobbet)
Vi drack och drack och lyssnade på musik, mycket trevligt. Sen kom Robin och Joel och hämtade oss och skjutsade oss till Bacchu's. Dansade järnet och hade trevligt. Och avslutade kvällen med en shellarunda, as usual! :)
Edin var snäll och körde, bilen var full med mig, Bea, Tobbe, Goffe och Brian. Men vi kom fram, jag åt dock inte mer än en halv korvajävel, trött på shell nu!
Sen åkte vi hem mot Markaryd igen, och jag kröp ner bredvid Hampus.














Tack för en go' kväll :)


Kommentarer
Postat av: Maze

Fan vad härliga bilder :) Du och min Flying V passar riktigt bra ihop:)

2010-06-19 @ 18:08:16
Postat av: macke

får göras om :)

2010-06-19 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0