Jubileumsparty

Jag har sagt det många gånger förut, och jag säger det ännu en gång. I morgon kör jag förmodligen och köper mig en kamera, nu har jag äntligen hittat en liten fin sak som jag bara måste ha! Fast jag tänkte sova på saken, man ångrar sig så lätt över en natt. ;P

Helgen har varit toppen. Blev utgång både fredag och lördag. Förkrök och fix hos Bea, sen drog vi vidare till Mogge. Trevligt trevligt. Efter det drog vi ner till Bacchu's, inte fullt lika kul som det brukar vara, dansgolvet var ju avstängt. :(

Lördagsförmiddagen spenderade jag ute i solen, låg ute och stekte lite, solen gick dock i moln hela tiden så jag gav upp rätt snabbt. Sen var det dags att fixa sig.
Åkte därefter ner till Macke på förkrök. Sen gick jag, Marcus och Marcus ner till Ekebacken där MMA-festen hölls. 60-års jubileum. Blev först champagne och lite mingel, därefter god mat. Grillspett med potatissallad och massa annat gott tillbehör. Sen blev det tårta och whiskey och massa annat smaskigt.
Efter det begav vi oss ner mot byn, drog till Mogge först en runda, spelade lite trummor, sen drog alla ner till Bacchu's, blev dock inget långvarit besök för min del, mådde kasst som fan, så gick upp och la mig hos syster i min ensamhet. Tur att det ljusna snabbt så att jag sen kunde somna och därmed slippa min rädsla för mörkret. :D

Söndagen blev lugn, pizza med älsk och sen hängde jag bara hemma.

OCh idag , måndag, mår jag kasst, magkatarren spökar och det har varit en plåga att jobba. Men jag fick hålla god min, och givetvis så fixade jag hela dagen.
Nu kommer snart Hampus hit och myser med mig.
Sköt om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0