Ljungbysvir

Japp, Ljungby blev då, och rally körde vi. :D Väl framme drog vi direkt in på nya Intersport, väldigt stort och väldigt mycket fina grejer. Dit åker vi igen!
Köpte mig en ny bíkiniöverdel. (Innan jag ens hunnit använda den andra jag köpt. :S)
Köpte även ett nytt fräsigt skärp, hittade dock inget i klädväg att ha till midsommar, får väl improvisera lite med gamla trasor. ;P
Efter att vi handlat lite så drog vi till Torino och käkade lite gott, blev  fransk kebab för min del, ÄLSKAR! Var dock lite torrt idag. :/ Sen rullade vi hemåt, pratade med Bea, Joel och Robin en snabbrunda, och sen hem.
Nu ska jag krypa i säng, skulle jag gjort för längesen. Hampus sitter och skriver lönelapp, så väntar på honom. <3

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0