Lönsboda & Hampus <3

Steg upp tidigt även denna dag, dock inte för att gå till jobbet, utan för att åka med Hampus och Jocke på Kims skolavslutning i Lönsboda. Blev en ganska stressig morgon, men vi kom iväg till slut. Väl framme i Lönsboda gick vi raka vägen in i kyrkan. Avslutningen gick rätt snabbt. Skönt, kyrkor är ingen höjdare att sitta i. Bänkarna är obekväma och det är oftast väldigt kallt. :/
Efter kyrkan åkte vi hem och åt smörgåstårta, och sen körde vi hem till Markaryd igen.
Hemma i markaryd åkte jag och Hampus hem till mig och la oss och vilade en stund. Galet trötta var vi.
Efter det stack jag och handlade, sen fixade vi käk och tittade på film hemma hos Hampus. Mycket mysigt. <3
Tog dock inte med mig kameran denna dag, i alla fall inte med mig in i kyrkan, den fick ligga kvar i bilen.

Var en mycket lugn och trevlig dag i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0