Mängder av mat

När jag kom hem från Sölvesborg var mormor, morfar och morbror här. Så maten stod på bordet och det var bara att hugga in. Tog ett rejält lass som jag inte riktigt lyckades äta upp, men det är ju så det är när man varit ute och levt jävel.
Efter det satt jag bara framför datan och pratade med min saknade Rebecka på Skype. Miss you alot, kom hem till Sverige nu genast! <3

Senare kom Maze, Macke, Bea och Joel och hämtade mig, och vi körde till Donken en runda. Jävla skitmat det har blivit egentligen. Smakar skit, luktar skit, och är skit!
Efter den lilla turen hoppade jag av hemma, och nu sitter jag här igen. Och jag saknar Hampus otroligt mycket, så i morgon efter jobbet åker jag hem och kryper ner bredvid honom. :) <3
Jag älskar dig Hampus! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0