Onsdag 9/6

Efter jobbet skjutsade jag hem syster, sen körde jag ner och solade mitt bleka fläsk lite. Därefter körde jag hem och plockade ihop lite saker, sen begav vi oss till mormor, syster och jag.
Hos mormor blev vi bjudna på mat, korv med mos. Mormors mat är alltid kanon!
Även kusinerna var där, Emil och Klara. Så vi satt och pysslade och vek loppor, trevligt faktiskt.
Sen blev det lite fika, kanelbullar och sånt smaskigt.

Pyssel


Efter besöket hos mormor åkte jag ner till Kcm där Bea mfl. hängde. Vissa byggde monument, andra tittade på.
Dem fick även i uppgift att göra fula miner under tiden som myggen/knotten plågade oss.

Eddie och Joel med sitt snygga monument
 

Dem fula minerna


  

Efter en trevlig stund borta på Kcm, så körde jag hem till Hampus. La mig och läste lite skvallertidning, sen sov vi gottit. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0