Sweden Rock Festival 2010

Vaknade upp bredvid Hampus, duschade och fräschade till oss och la oss framför tv:n en stund. Mamma kom och hämtade mig och jag åkte hem och gjorde mig i ordning lite. Körde därefter ner till byn för att göra lite ärenden.
Då hörde Edin av sig och meddelade att det blev en tur till Sölvesborg och Sweden Rock, OM jag blev glad eller! :D Så jag fick rusa hem snabbt som bara den och byta om och fixa mig. När jag var klar kom Edin och Tobbe och plockade upp mig, fixade lite grejer i byn, och sen plockade vi upp Bea och styrde ratten mot festivalen. :D
Vi fick med oss några öl i bilen och var mer än nöjda med det. Väl framme mötte vi upp Jim, Jocke och Jill. Stod och småsnackade lite och sen gick vi och köpte biljetter och därefter in på festivalområdet och drack lite gott. Sen var det dags att ställa sig och invänta Guns'n'roses, satt där ett bra tag och chillade och drack, sen var det dags, i all liv och rörelse tappade jag och Jocke bort Bea och Jim, och det var inte lätt att hitta dem i det stora folkhavet, så vi rockade vidare och mötte upp dem när Guns'n'roses hade spelat klart. Blev lite fyllekäk och sen efterfest.
Sista groggen svepte jag och Bea kl. 06.00 i morse, sen fick vi skrattattacker och hade svårt att somna, men vi lyckades till slut.
Runt 13.00 tiden åkte vi hem efter en lyckad vistelse på Sweden Rock. Jag är mer än nöjd!!
Tack, ni som gjorde min dag/kväll!!











Ful som stryk, men det bjuder jag på!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0