Torsdag 10/6

Steg upp tidigt för att jobba. Efter jobbet blev det massa stress. Skulle fixa mig, fixa med blommor och andra smågrejer att ge till mina kära vänner som tog studenten. Bea segade som vanligt, men som tur var så hann vi ner till skolan innan någon utav klasserna hade hunnit springa ut. Vädret var väl inte jättelyckat detta året heller, ösregnade och vi alla blev dyngsura. Såg förjävlig ut gjorde jag!!
Efter utspringet körde jag hem och torkade håret och fixade mig, åkte därefter hem till Jane och Niclas för att fira kusin Anton, som även han tog studenten. Vi blev bjudna på god mat och dryck. Dege skjutsade mig till byn så jag kunde handla och fixa lite.
Efter lite drinkar, så drog vi ut, dock utan Anton, som tydligen gått ut rätt hårt tidigare på dagen.

Kusinerna & jag
  


Däckad innan klockan slagit 23.00



Vi fick skjuts av Maze ner till byn, och gick sen vidare till hotellet, jag hängde dock utanför, hade inga planer på att partaja stort direkt, med tanke på att jag skulle iväg tidigt dagen efter.
Stod utanför och pratade med lite folk, sen ville jag och Bea hem, men ångrade oss snabbt, och så blev det en ruggig runda i skogen i stället. Och jag som är så äckligt mörkrädd fick ju damp och började nästan lipa, trots att jag satt i bilen, som var låst. ;P
Men det var ändå en rolig bilfärd. Sen åkte jag hem till mitt och kröp ner i sängen och somnade nog ganska så direkt.

Någon ser nöjd ut? ;D


Lika glad är jag för det, men gladast är nog Macke


Protest mot "spökrundan"!?


PAUS!


(Maze var förare, lyckades dock aldrig fånga honom på bild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0