Flytt

Jahapp, mycket har hänt sen sist, och jag har även hunnit flytta till eget. 
Förra fredagen fick jag nyckeln till lägenheten, så då var vi där uppe och mätte lite. Dagen därpå, alltså på lördagen, åkte jag och Sandra till Ullared. Vi hittade parkering direkt, sen började den 1 ½ h långa kön, men vi kom in till slut. Har aldrig sett så mycket människor köa in till Ullared, har aldrig ens stått i kö när jag varit där. 
Men fy vilken röra det var där inne, man kunde inte röra sig. Så Sandra vaktade vagnarna, medan jag sprang och plockade, och så tvärtom. :) Det var inget långt besök, blev ju dags att ställa sig i kö till kassorna sen också, även där stod vi i 1 ½ h. ;P Sen packade vi in oss i bilen och körde hemåt. 
Väl hemma körde vi hem till mamma och pappa och packade in dem flesta av mina saker i bilarna, och så körde vi till lägenheten och började flytta in. Aldin kom också och hjälpte till. Vi fixade och donade och klockan gick som bara den, och så blev vi hungriga, men upptäckte att Bolzano hade stängt, duktigt irriterade var vi allihopa. Så vi lämnade lägenheten och tog lite mat på Shell istället, sen tittade vi på film hemma hos Sandra och Aldin. :) 

Och så var det söndag, jag åkte hem ganska tidigt för mamma skulle bjuda på frukost. Sen fortsatte vi med flytten. Körde upp soffan och sängen och alla dem där stora prylarna. Sen kom Sandra och Aldin upp lite senare, vi käkade Bolzanomat och fixade lite grejer. När dem hade åkt hem kom Bea, Cado och Moo upp och hälsade på en runda. 
När dem hade åkt kröp jag i säng, och första natten i lägenheten, ensam, gick faktiskt riktigt bra. :) 

Tack för all er hjälp, utan er hade jag aldrig kunnat flytta in så fort som jag gjort.
Tack Sandra och Aldin, ni är bäst. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0