Jobb

Idag fick det bli lite jobb, tänkte börjat vid 5.00, men då visste jag knappt vart jag hade röven, så jag började kl. 7.00 ist. När jag kom till jobbet fick jag ett sms av Eddie, att jag tydligen hade ringt honom kl. 5.00 på morgonen, vilket jag inte har något minne av. :S Riktigt trött med andra ord. Får nog lägga mig i tid nästa gång jag ska jobba helg. ;P 

Kom hem till mamma och pappa för en liten stund sen, och nu luktar det som om det står något gott på spisen, så snart blir det lite mat, sen hem och städa, julpynta och sätta upp lite saker. Mamma och pappa ska följa med och hjälpa till. Tur att man har världens bästa föräldrar! <3

Ikväll ska jag umgås med Sandra och Aldin, blir nog lite mat på det också, och lite spel. :) 

Solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0