Kinect

Det  händer absolut inget spännande i mitt liv just nu, jag går mest runt och mår dåligt, och det är väl inte alltid det är så bra att dela med sig av precis alla sina tankar just då.
Dessutom har jag ju massa annat att ta hand om nuförtiden, blir ju så när man bor själv. Tvätta, städa, handla mm. 

Igår åkte jag i alla fall ner till Helsingborg med Aldin. Köpte mig ett X-box Kinect, som är sååå kul, och sen fick jag med mig en jacka hem också. Blir förmodligen en jacka till, så fort jag hittar den jag vill ha som verkar vara sydd endast för större människor än mig, hittar fan aldrig min storlek. ;P 
Sen åkte vi hem och kopplade in mitt spel, sen åkte jag hem till mamma och pappa och åt och tog det lite lugnt.
Efter det körde jag hem. Emma och Mattias kom upp och hälsade på en runda, spelade lite och fixade med mina kanaler, finally! 
Adde kom också upp en runda och sa hej, det var längesen. :) 
Sen var det dags för mig att krypa i säng och göra mig redo för jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0