Rockkväll

Just det ja, vi har ju varit på rockkväll också, det var ju dock innan jag flyttade. 
Men i alla fall, kvällen började med massa god mat hemma hos Sandras föräldrar och efterrätt såklart. Efter det blev det lite likör och annat gott. Sen vandrade jag och Sandra hem mot Anne, där festen fortsatte med mer trevligt folk.
Sen blev det dags att gå ner till Rockkvällen på Bacchu's. Mycket folk som bara den, vi gillade läget. Gick ner och rockade järnet. Hade väldigt trevligt. Kvällen slutade dock inte så bra, hatar att jag aldrig kan vara ute, en enda gång, utan att fälla en tår, alltid ska det hända något som gör mig förbannad, ledsen eller sur. 
Men allt innan dess så var kvällen perfekt. :)
Tack Sändiie mfl. <3



Kommentarer
Postat av: sändiie

Du är den absolut bästa människa jag vet <3 Älskar dig !

2010-11-09 @ 13:51:50
Postat av: Lina

Delad första plats isf? :) Älskar dig med sötnos <3

2010-11-13 @ 17:03:08
URL: http://locoenelcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0