Date i Ljungby

Slutade jobba 14.45, körde hem och käkade lite och sen tog jag en dusch. Därefter var jag dum nog att lägga mig på soffan, och hade inga som helst problem med att somna. Rebecka lyckades ringa och väcka mig sen, vilken tur. Blev väldigt stressigt när jag skulle hinna bli färdig.
Körde hem till Sandra, och så körde vi mot Ljungby. Jävla oväder var det också, men vi kom i alla fall fram. Vi var dock lite sena, så Sandra hade ju så hemskt bråttom så hon gick ur bilen och låste in mig och började springa iväg. Där satt jag och skrek och slog på rutan. Haha. Vimsehöna! :)
Men hon var snäll och släppte ut mig, sen sprang vi mot stället där vi skulle äta, där vi mötte upp Majsan. <3
Vi gick in, tog ett bord och beställde mat. Väntade i ca. 1 ½ timme, så vi var lagom hungriga när vi fick maten. Blev planka för min del, mycket gott, även om jag gillar Bacchu's planka bättre. ;P
När vi ätit satt vi kvar en bra stund och pratade och njöt av livet, någon dessert orkade vi inte med.
Sen körde jag och Sandra hemåt, och lite senare körde jag till Edin. Tittade lite på Idol och sen la vi oss och snarkade. <3

Har tyvärr inga bilder att lägga upp på jag glömde min kamera i bilen i all stress. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0