Ett försök

Jag steg upp, jag tänkte "Jag ger det ett försök". Körde till jobbet, men uschnej, det fixade jag inte. Mådde så jävla illa och kallsvettades som bara den. så jag körde hem nästan direkt igen. 
La mig och försökte sova, vilket tog tid, men jag lyckades till slut. Och vaknade upp någon timme senare. 
Var och hämtade syster för en stund sen och försöker nu att få i mig lite mat, utan särskilt goda resultat. 
Får göra ett nytt försök, lite i taget så ska det väl gå bra. 
Måste bli pigg, pigg, pigg, finns ju inte tid att ligga hemma, dessutom är det tråkigt som fan. 

Hoppas på att kunna gå och jobba i morgon i alla fall. 
Nu blir det lugnt resten av dagen. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0