Hemfärd

Gick upp tidigt för att hinna äta frukost, ändå fick vi stressa lite. Men vi blev mätta och belåtna och frukosten var ju helfin! 
Efter frukosten gick vi upp och packade ihop våra saker och tog det lite lugnt. Checkade ut och körde hemåt. 
Trötta var vi, eller i alla fall jag, och på dåligt humör var jag också, men jag lyckades väl hålla det värsta inom mig. 
Men jag blev på mycket bättre humör när vi började köra lite roliga billekar. Tack netonnet för tipsen, även om vi ändrade lekarna lite så var det bra inspiration. Tiden gick väldigt fort, och helt plötsligt var vi hemma. :)
Sandra skjutsade mig hem, då hon ändå skulle till Markaryd. Jag tog en snabbdusch och pratade med mamma och pappa lite, sen körde jag och Sandra och handlade, och därefter till Strömsnäs. Lagade Tacos och mös framför tv:n resten av kvällen. Sen körde jag hem. Mådde lite illa och kallsvettades, så jag kröp ner i sängen ganska så direkt. 

Tack för en superduperhelg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0