Höstmarknad, fredag

Steg upp kl. 9.00 och duschade och fixade mig. Körde ner till byn och mötte uppe Anne, och så rullade vi mot Väla. Vi plockade med oss en varsin lunchmacka också. :)
Regnade som bara den, som alltid när jag åker till väla. Blev en sväng inom systemet först när vi kom dit, sen sprang vi en snabbrunda inne på Väla också. Köpte dock bara en tunika, leggins och lite smycken. Jag är chockad, men jag är även stolt att jag kunde åka till Väla utan att bränna upp flera tusen, som alltid annars. Det finns liksom ingen spärr i vanliga fall. ;O
Det var en tant inne på MQ som trodde att jag var en docka, men hon tyckte i alla fall att jag var söt. (A)
Slängde i oss en varsin hamburgare innan vi susade hem, och hela jävla väla var fan fullt med transvestiter. ;S
På hemvägen körde vi inom Annes föräldrar i Sk.f och hämtade högtalare, sen fick jag hjälpa Anne att plocka upp allt mög i lägenheten. Hon gick nämligen loss på kortet lite under vår vistelse på Väla.
Mamma hämtade mig i Markaryd och så blev det fix och trix, och som alltid så är det problem med att hitta kläder, trots att jag har så att det räcker och blir över. Men det fick bli svart med mycket kedjor och krimskrams.
Lite innan kl. 19.00 åkte jag ner till Sandras föräldrar, där Sandra väntade. Fixade det sista sen körde Aldin oss till Asia Corner där vi käkade och hade det trevligt.
Sen vandrade vi vidare, Matte skjutsade oss till Dante, och fullt ös blev det när Henke, Woronin och Jerry gjorde entré, man kan aldrig sluta skratta när dem väl öppnat käften. :D
Sen blev det vidare på annan förfest, hos Sara och Jimmy om jag inte minns fel. Trevligt. Därefter vandrade vi vidare mot Bacchu's. Dansade lite och minglade lite, men blev mest en massa "serious talk" under kvällen, tummen ner för det, jag går ut för att ha kul, prata seriöst kan man göra när man är nykter och vet vad man säger.
Men det blev lite mer dans innan det var dags att åka till Shell, sen åkte jag och Edin hem och nanade kudden, om jag somnade på dirren eller, galet trött!

Nu är jag hemma, Edin skjutsade hem mig för en stund sen. Blev äggamacka till frukost och nu tänkte jag hoppa in i duschen och faktiskt gå ner och köpa mig några fräsiga strumpor på marknaden, billigt och faktiskt av bra kvalité. ;O
Vad som händer ikväll har jag inte en aning om, något bra förhoppningsvis.

Puss

Vårt fulaste ;P


Den bästa <3


Jerry och Jag :)


Även Kalle verkar hålla med om att jag blivit rund i ansiktet ;D


Tough love <3


Vems leksak?


Jag är inte farlig, men man kan ju alltid låtsas lite ;D


Badassbitch ;)


Tack för en trevlig kväll <3


Kommentarer
Postat av: sändiie

Du och jag <3

2010-09-12 @ 13:06:26
Postat av: Lina

Alltid <3

2010-09-12 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0